Pracovník/ce obchodního oddělení - Backoffice - s dobrou znalostí NJ/Vertriebssachbearbeiter im Innendienst - Backoffice
IBS Scherer Czech s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Pracovník/ce obchodního oddělení - Backoffice - s dobrou znalostí NJ/Vertriebssachbearbeiter im Innendienst - Backoffice. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením 40 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Střední odborné bez maturity a bez vyučení. Místem pracoviště je IBS Scherer Czech s.r.o.,pracoviště Velké Přítočno, okres Kladno. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.11.2023. Další informace Vám poskytne Zbigniew Lis, , tel.: 313 100 614, e-mail: zbigniew.lis@ibs-scherer.cz.
Zaměstnavatel:
IBS Scherer Czech s.r.o.
Místo výkonu práce:
Velké Přítočno
Platové ohodnocení:
40 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Pracovní poměr:
Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Poznámka zaměstnavatele
Náplň práce:
- Telefonická zákaznická podpora a poradenství z kanceláře (příchozí i odchozí hovory)
- Tvorba a sledování nabídek, obecné. komerční a obchodní aktivity
- Podpora pro zadávání objednávek a plánování dodávek pro zajištění hladké realizace objednávek jako rozhraní mezi plánováním, řidičem a zákazníkem
- Peče o adresy zákaznická data v CRM systému společnosti
- Realizace prodejních kampaní
Naše požadavky:
- Zkušenosti se zákaznickým servisem (příchozí i odchozí)
- Komunikativní a přátelské vystupování
- Flexibilita a schopnost pracovat v týmu
- Práce orientovaná na zákazníka a úspěch
- Zkušeností s obsluhou běžných kancelářských programů, dobrá znalost práce na PC
- Dobrá znalost němčiny slovem i písmem
Nabízíme:
- Silnou značku a 50letou zkušeností společnosti,
- Vynikající možnosti rozvoje, odměna související s výkonem a jistá práce v společnost orientovanou na budoucnost
- Nejlepší průmyslové know-how získané v průběhu mnoha let mezinárodní činnosti
- nejmodernější komunikační technologie
Vertriebssachbearbeiter im Innendienst - Backoffice (m/w/d)
Ihre Aufgaben:
- telefonische Kundenbetreuung- und Beratung im Innendienst (In- und Outbound)
- Erstellung und Nachverfolgung von Angeboten, allgm. kaufmännische Tätigkeiten
- Unterstützung Auftragserfassung und Tourenplanung Auslieferungen, für Sicherstellung reibungslose Erledigung als Schnittstelle zwischen Disposition, Fahrer und Kunde
- Adress- und Pflege von Kundendaten im firmeneigenen CRM-System
- Durchführung von Vertriebskampagnen
Unsere Anforderungen:
- Erfahrung im Bereich Kundenbetreuung (In- und Outbound)
- kommunikationsstarkes und freundliches Auftreten
- Flexibilität- und Teamfähigkeit
- kunden- und erfolgsorientiertes Arbeiten
- geübter Umgang mit den gängigen Office-Programmen, gute PC-Kenntnisse
- gute Deutsch-Kenntnisse in Wort und Schrift
IBS bietet:
- eine starke Marke mit 50 Jahren Unternehmenserfahrung
- hervorragende Entwicklungschancen, erfolgsorientierte Vergütung und einen sicheren Arbeitsplatz in einem zukunftsorientierten Unternehmen
- bestes Branchen Know-How durch jahrelange internationale Tätigkeit
- modernste Kommunikationstechnik
Telefonický a e-mailový kontakt viz výše.
První kontakt
Kontaktní osoba: Zbigniew Lis
Telefon: 313 100 614
E-mail: zbigniew.lis@ibs-scherer.cz
Referenční číslo ÚP:
28027580708
Poslední aktualizace:
23. 10. 2023