Administrativní pracovník/ce v sociálních službách
Centrin CZ s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru zdravotnictví na pozici Administrativní pracovník/ce v sociálních službách. Práce na zkrácený úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 20 000 do 36 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Centrin CZ s.r.o. - Unhošť, okres Kladno. Nástup možný od 1.11.2025. Další informace vám poskytne Kamila Filipová, tel.: 725 292 767, e-mail: kamila.filipova@centrin.cz.
Poznámka zaměstnavatele
Kvalifikační předpoklady:
- středoškolské vzdělání s maturitou
- kurz pro pracovníky v sociálních službách - možno doplnit i při zaměstnání
- praxe v oboru administrativy výhodou, není však podmínkou
Další požadavky:
- zájem o dlouhodobou spolupráci
- komunikativní schopnosti
- čistý výpis z rejstříku trestů
- řidičský průkaz typu B, aktivní řidič
- samostatnost
Nabízíme:
- zázemí stabilní společnosti
- pravidelné vzdělávání
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity: příspěvek na dopravu, stravování, příspěvek na penzijní připojištění
- možnost hlídání dětí v dětské skupině Mlýnek (skupina od 6 měsíců do 6 let).
Kontakt telefonicky - 725 292 767 - PO - PÁ: 7:00 - 15:30 hod nebo e-mailem.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
Centrin CZ s.r.o.
Místo výkonu práce:
Unhošť
Platové ohodnocení:
20 000 – 36 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na zkrácený úvazek
Minimální počet hodin týdně:
20
Pracovní poměr:
Od 1.11.2025
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Kamila Filipová, personalista
Telefon: 725 292 767
E-mail: kamila.filipova@centrin.cz
Referenční číslo ÚP:
31990940762
Poslední aktualizace:
1. 10. 2025